niedziela, 5 lipca 2015

heii ♥
Okazuje się że za niecały tydzień wyjeżdżam nad morze do Darłowa. Mamy tam własny apartament więc nie będzie problemu z szukaniem jakiegoś noclegu. Z jednej strony się cieszę, że wreszcie i ja gdzieś pojadę, jednak z drugiej chciałabym zostać ze znajomymi, no cóż, muszę wybrać. 

No więc dobra, przejdźmy do pisania. Byłam właśnie dzisiaj nad jeziorem (głębinów) Był to pierwszy raz w tym roku kiedy pojechałam nad jakiekolwiek jezioro. Z racji tego iż był taki straszny upał, w pewnych momentach po prostu nie wytrzymywałam ( temperatura dochodziła powyżej 40 stopni) i musiałam się oczywiście schłodzić w wodzie. O dziwo woda była cieplutka i całkiem czysta. Z jednej strony mam dosć tych upałów, jednak z drugiej boję się, że pogoda zepsuje się tak samo jak na początku wakacji, więc staram się ( choć wiecie że to cięzkie w taki upał ) przebywać jak najwięcej na słońcu. Oczywiście pięknie się opaliłam nie na czerwono tylko od razu na brązowo ^^  Co do opalania zazwyczaj kiedy idę się opalać smaruje się oliwą lub taką oliwką dla małych dzieci i wtedy pięknie mnie łapie, a nie "spala" Nie jestem zwolenniczką opalania, ale czego się nie zrobi dla ślicznej wakacyjnej opalenizny. 

No więc, Wróciliśmy do domu i po pewnym czasie strasznie zaczęła mnie boleć głowa, byłam słaba, a czasem miałam mdłości, nie powiem wystraszyłam się, że to może być udar, na szczęście kawa postawiła mnie na nogi i  już jest wszystko dobrze. Naprawdę z takim silnym słońcem nie ma żartów, więc musimy uważać, a przede wszystkim dużo pić! Dzień minął mi całkiem miło, mogę spokojnie uznać że był to jeden z "ciekawszych" dni. Nie mam niestety zdjęć stamtąd, ponieważ wolałam nie brać tam lustrzanki, ze względu  na piasek. Już raz musiałam czyścić aparat z niego, więc bardzo was za to przepraszam. Lecę poczytać trochę wasze blogi ♥















10 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie miałam okazji pojechać nad jezioro. Szkoda.
    Nie jestem zwolenniczką opalania. Mam jasną karnację i zawsze po dłuższym siedzeniu na słońcu jestem czerwona jak burak.
    Pozdrawiam, Atena.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam się opalać <3 mimo komentarzy iż to nie jest zdrowe. Fajnie że jedziesz nad morze :D Miłego pobytu :D Pierwszy raz jestem na blogu i bardzo mi się podoba, wygląd sposób pisania i wgl. Tak więc nie wiem co więcej powiedzieć. Świetnie

    Zapraszam do mnie: http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam cie do akcji Liebster Blog Award-promowanie mniejszych blogów więcej info na
    http://mindarchitekt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wohoo, śliczne włosy <3
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas
    ~http://siostryv.blogspot.co.at/
    ~Vivi

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się Twój blog! :)
    Pięknie wyglądasz, powiem szczerzę że troszkę zazdroszczę + do tego masz ładne włoski <3
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się twój nagłówek na bloga. Będę odwiedzać :)
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. woow jakie włosy i do tego świetny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award:

    http://todayistheend.blogspot.com/2015/07/3-liebster-blog-award.html

    zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne włosy !! *-*
    http://karolina-panka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny styl i zdjęcia :)

    Konkurs------->Klik

    OdpowiedzUsuń